AlunuWebs nu raspunde pentru criticile si acuzatiile adresate persoanelor publice sau institutiilor locale.De asemenea, scopul acestei platforme este de a crea si dezvolta o comunitate online.

miercuri, 2 martie 2011

Nicolae Birăruţ îşi adună oştenii pentru bătălia finală

Nicolae Birăruţ a fost convins de către jucătorii de la Olteţul Alunu să revină la conducere, pentru a contribui la salvarea echipei de la retrogradare. „Revin la echipă şi încerc să-i păstrez în lot pe fotbaliştii care încă nu au plecat. Din câte am înţeles, nici un jucător nu ar mai dori să părăsească formaţia după ce m-am reîntors alături de ei. Avem în prima etapă din retur meci la Măciuca. În sezonul trecut, când am jucat cu Damila în deplasare, am luat zece goluri. Ne aducem şi de această dată sacul cu noi, pentru orice eventualitate. Eu am jucători buni, pe care, dacă reuşesc să-i conving să vină meci de meci, terminăm campionatul la jumătatea clasamentului”, a precizat Nicolae Birăruţ. Primăria Alunu a achitat recent şi datoria către AJF Vâlcea, care s-a ridicat la peste 100 milioane lei vechi, sumă reprezentând contravaloarea amenzilor, datoriilor, arbitrajelor restante etc. (L.C.)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Arena Valceana